Pages

Seronoknyaaaaaaa!

Tuesday, April 05, 2016

Tengok kawan aku si Ida Yunus Out of My Mind mengembara panjang sekali lagi tahun ini membuat aku rasa sungguhlah jealous baq hang! Tapi ni jealous versi gembira, kagum dan teringin, bukanlah jenis jaki tu.


A photo posted by @idayunusz on


Ida ni memang kaki travel yang cukup aku salute. Dialah yang jebakkan aku travel jauh-jauh-jauh ke tempat ayng aku rasa macam tak tercapai dek kemampuan. Dia juga tunjuk macamana dengan bajet ciput pun kita boleh teroka bumi ni, asalkan buat research jitu. Banyak keberanian berjalan aku, aku dapat selepas observe dan borak-borak dengan Ida.


A photo posted by @idayunusz on


Dua tahun lepas, dia complete Trans-Siberian railway sendirian lepas kami berpisah di Mongolia. Dari Russia dia sambung pulak ke negara Eropah lain. Tahun ni, sekali lagi dia melalui Tran-Siberia dengan membawa krew TV. Selesai kembara sebulan dengan geng TV tu, dia teruskan pula ke Itali, dan sekarang ni dah ada di Iceland. Kuaajjaq dah dapat layan Aurora Borealis! Hebak mu!


A photo posted by @idayunusz on


Aku nak cerita panjang-panjang, rasanya macam tak do Ida any justice. Jadi aku nak syorkan korang pergi la follow dia kat Instagram dia.

Ida, aku jelessssssss! 2017 kembara besar kita, jangan tak jadi huarh huaghhhhhhh




 

No comments: