Pages

Recap

Sunday, April 15, 2012


Nampaknya saya masih obses dengan Kerabu Su'un / Tang Hoon / Soh Hoon (sebutan bergantung pada kedai). Well, to be fair, saya memang suka su'un, tapi kerabu memang lebih best dari masakan lain hehe. Oh, kerabu ikan bilis pun best wooooo. Boleh order dua ni saja bila makan di kedai.



Bulan lepas sempat singgah ke tempat belajar di zaman muda dahulu. Lainnya... banyak yang dah berubah, rasa macam masa meninggalkan saya dengan cukup pantas. Macam dunia yang baru. Sedikit tidak selesa dengan perubahan sebab semuanya rasa asing, tapi saya terima kenyataaan. Sedangkan saya pun dah berubah banyyaaaaaakkkkkk dari zaman cekodok hangus dulu :P



Hujung bulan lepas pergi buat health check up, tapi tak cukup komprehensif. Semuanya okay, tekanan darah ok, tak ada masalah penyakit tiga serangkai ke hape ke. I just need to worjk towards my ideal weight and I'll be dandy. Tapi tang nak jadi ideal weight tu yang payah sikit nak story hahaha!

Insyaallah mid-May nak pegi buat full health check-up, siap ada yang lari-lari atas treadmill dengan pulse system segala. That would cost me a thousand plus, but takpe la, pasal Mei ni dah masuk dekad ketiga hehe.



Ini bukan gambar tipu. Makcik nasi lemak, kau hadoooo?

No comments: