Pages

Misi menyelamat jiwa

Thursday, September 08, 2011

Minggu ini aku kelam kabut.

Jam biologi masih lagi buat gila.
Aku rasa aku perlu berhenti melayan jimba minda aku dan paksa bebola mata aku untuk tidur.
Kalau tak mahu tidur jugak, kena buat sesuatu pronto. Makin lama makin teruk ni. Insomnia kah?

Kerja wise,
Ada 4 artikel untuk suratkhabar yang perlu ditulis.
4 okeh. Semuanya mahu hari ini.
Ada satu itinerary CEO aku ke London yang perlu aku selesaikan. Dari book tiket penerbangan ke mendapatkan slot meeting dia dengan embassy dan syarikat-syarikat hartanah dan perlaburan di Central London ke bershopping sampailah ke jalan-jalan jimba. Takde contact person, takde apa-apa aide. Aku cuma ada Google dan gerak hati.
Ini mahu esok.
Ada event esok. Ada event lagi minggu depan. Ada finale rancangan CSR aku minggu seterusnya.
Semua aku terlibat dan semua aku kena pulun.
Update mahu sekejap lagi.
Ada collabo dengan UM untuk set up trading room dan kerja-kerja CSR lain.
Ini mahu finalize Isnin depan.


Semua di atas, satu bende pun aku tak buat lagi.

Tahniah Elle, korek kubur sendiri nampaknya.

No comments: