Pages

Metallica mai ka?

Wednesday, August 10, 2011

Hah, betul ke Metallica nak datang Malaysia November ni?!!
Wohoo!

Tengok kat website, macam tak tapi rumours dah kencang ni.

Duit macam takde nak berjimba, tapi...
Sekali seumur hidup kot!
Ahhh silap-silap ku moshpit kan jua diriku ini hahahaha

Hadoi, kengkawan semua tak layan la pulak...
Sape nak teman gua, jom!

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 comments:

mizzyN said...

Ko gi dgn pyan aa. Ritu aku gi konsert dabeltrabel dgn dia and ida, tapi aku n ida kua sbb sesak sgt. So dia duk sorg dlm tu. Huhuhu.

azyze said...

la ye ke. tapi kalau sesak tahap nak berlaga dada bontot semua, aku pun rimas kot ahhaahha