Pages

Mimpi yang betul-betul kejadian

Thursday, October 28, 2010

Orang cakap, what goes around, comes around.

Buat benda jahat, dibalas jahat suatu hari nanti. Buat baik, balasnya pun baik suatu hari nanti.
Buat gurau-gurau...er, ini pun ada karmanya.

Aritu baek punya gua Rickroll'd blog ni kan?
Siap pergi carik gambar Rick Astley posing macho-macho jambu kan?


Ha,
semalam satu malam gua tak tidur lena.
Ada la dalam 10 kali kot gua terjaga.
Dan setiap kali gua tidur balik, gua mesti mimpi senario yang berkaitan dengan lagu


"Never Gonna Give You Up, Never Gonna Let You Down.."


Lagu tu sebagai background mimpi lah, ada orang nyanyi kat gua lah, gua nyanyi sendiri mahupun ia muncul secara misteri
Tapi tiap-tiap mimpi pendek gua semua ada lagu tu.

Psycho weh.
I think I just Rickroll'd myself.


No comments: