Pages

lusa raya, kan?

Wednesday, September 08, 2010

Cubaan melukis dengan tangan kanan memang jahanam!


Bagi saya, raya tahun ini seperti segan-segan sahaja untuk muncul. Mungkin kerana saya tidak ke pejabat dan bergegas menyiap kerja sebelum deadline anak bulan, dan besar kemungkinan juga kerana tahun ini saya terlepas dari ritual membeli-belah di Masjid India.

Walau apapun, saya harapkan Syawal anda tidaklah selemau saya, dan semoga anda (ya anda yakni 2 pembaca blog ini kot haha) selamat sampai ke destinasi Yang dituju dan dapat berhari raya bersama keluarga dan sanak handai yang lama tak dijengah.

Untuk rakan taulan yang jauh di mata tapi dekat di hati, mohon diampunkan salah dan silap, segala kekurangan sifat mahupun pekerti. Anda ada terkasar bahasa atau terlajak kata, mohon dimaafkan. Ada kalanya lidah ini lebih pantas berbicara sebelum sempat akal menaakul.


Salam Aidilfitri untuk semua!



ps: Doktor, gua nak makan riang ria macam diorang jugak... please!!! huhu~~~
Published with Blogger-droid v1.5.8

No comments: