Pages

bukan puasa biasa

Wednesday, August 11, 2010

1 Ramadhan sering menjadi lembar baru bagi kebanyakan kita. Ia menjadi platform kita membayar hutang salah-silap lama dengan ibadah beriltizam tinggi yang penuh keikhlasan hendaknya.

Tahun ini saya mahu cuba mengelak dari tabiat kebiasaan Ramadhan. Kalau terdaya, tak mahu buffet buka puasa, mahu penuhkan quota sahur dan insyaallah kurangkan sesi umpatan tak sengaja. Memandangkan saya akan banyak berada di rumah, insyaallah boleh rasanya.

Bagi a certain someone yang akan menyarung tudung buat pertama kalinya ke pejabat, saya doakan kamu selesa dan akan terpanggil untuk meneruskannya. Aku admire kau... insyaallah satu hari nanti aku menyusul.

Selamat berpuasa everyone.
Published with Blogger-droid v1.5.1

1 comment:

roxychick said...

insyaAllah...
insyaAllah...
insyaAllah...

eh siah.. ko nak tau tak......?

hahahahaa..