Pages

Gersang

Sunday, April 25, 2010

Tandus sungguh blog ni.

Ddah dua minggu lebih statik tanpa sebarang update.

Memang tak menyempat-nyempat ni, saya dah macam ayam berak kapur di pejabat, pulang ke rumah pun tengah2 malam. Esoknya dah keluar kerja semula.
Sungguh tidak ada hidup di luar lingkungan kerja.

Sepatutnya saya ke Konsert Kelly Clarkson atas ihsan seseorang yang budiman (thanks encik!) malam ini, tapi disebabkan lambakan kerja, terpaksa beri tiket pada orang lain. Bertelekulah di pejabat sampai lewat malam lagi walaupun hari ini hujung minggu.


Ahhhh... susah rupanya mahu jadi orang berkerjaya cemerlang.


Encik Magis, tolong hantarkan saya kocek sukahati, boleh?

Saya ada seribu satu benda mahu diceritakan. Bila sempat saya buka kedai.
Babai.


(On another note, I dreamed that Encik Penyajak pujaan hati saya sudah potong rambut. Pendek sungguh, dan sedikit kelakar. Haha, saya tertanya-tanya jika adakah dia memang potong rambut dalam kehidupan sebenar. *wink*)

No comments: