Pages

Tahun baru, wajah baru!

Tuesday, January 05, 2010

Selamat 2010 sayang-sayang sekelian!

(Okay, okay. Geli pula bersayang-sayang dengan kamu semua. Heh.)


2010 menjelma terlalu pantas dan saya sememangnya tak sempat hendak menyelesaikan banyak benda dalam 2009. Ada yang sudah terbawa-bawa ke dalam tahun baru ini, dan ada yang rasanya bakal berkubur sahaja. Sebab itulah, sesi recap 2009 pun tak sempat nak dibuat. Oh, bukannya banyak pun highlights tahun lepas, tapi ada lah dua-tiga yang menarik. Tengoklah, kalau sempat saya catatkan juga.


Tahun ini saya mulakan dengan... wajah baru azyze.blogspot.com!





Skin blog ini telah direka khas in gratis oleh seorang rakan low profile yang tak mahu dikenali. Kepada makhluk tersebut, a big thank you, brother. Nanti bila ada kelapangan akan saya usahakan sesi jimba untuk kamu. Er, tapi kalau kamu tak suka aktiviti-aktiviti indah saya, saya hadiahkan kamu CD Syakira pun boleh, kan?

*matila kena maki*


Walau bagaimanapun,
masih ada beberapa perkara minor yang masih belum berjaya diselesaikan. Contohnya saiz tajuk post yang cenonit tu, gambar yang secara automatik menjadi kecil... dah lapan juta kali saya godak html coding ni tapi haram tak berubah. Yang itu, man-man lah ye. Bila ada kudrat untuk saya selesaikan (pakar, bantuan!).

So amacam, okay?


Selamat tahun baru!

20 comments:

spermajalang said...

awwwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!

spermajalang said...

tu la.. gambaq jadi kecik la plak ekk.. ni kena betul2 mintak konsultasi programmer nih... iols suam2 kuku je uols...

azyze said...

spermajalang:
masyaallah, awat nama hang lagu tu?? bila hang menjalang?

takpe la bebeh, takyah la sampai ke programmer segala bagai... segan pulak ai. Dah la buat ni pun in gratis kan.

spermajalang said...

wooo.. itu berinspirasi drpd teman seMMU... idnya ovumjalang.. hahahaha.. rasanya mungkin ada value yang redundant tu.. pasai tu jadi lagu tu...

roxychick said...

hey spermajalang!!
aku tau sapa kauuuuuu!!!
baik ko buat untuk aku jugak! aku nak jugak! aku nakkkkkk!!!!!!

inilah masanya untuk kau balas budi akuuuu.. *lariiiiiikkkkk*

pleasee.. *buat mata kelip-kelip macam kucing mintak sisa makanan...*

azyze said...

tu lah Spermajalang...
lain kali, kalau nak jadi anonymous, kena go all the way.
kamu tinggalkan banyak sangat clue lah, kan Roxy dah buat sesi teka-meneka...

habis lah kamuuuuuuuuuu kalau dia betul ahahah :)

roxychick said...

eleh. siap nak cover line pulak budak azyze ni! hmmphh! sudah.. takyah nak berdolak dalik lagi.. kalau tak i merajuk..

untuk kali kedua...
pleasee.. *buat mata kelip-kelip macam kucing mintak sisa makanan...*

Amer. said...

Lawanyaaaaaaaa!

azyze said...

roxy:
sisa ke? jangan la camtu...

amer:
thanks :)

mizzyN said...

wau

Saudagar Mimpi ... said...

Selamat tahun baru!

Ha! kali ni betul-betul ada John Lennon walaupun bukan blog John Lennon.
Apa pun design ni mmg menarik!

azyze said...

saudagar:
selamat tahun baru juga pada kamu :)

lennon dan harrison sudah mati, beatles sudah berkubur tapi kugiran Sgt. Pepper hidup selamanya. Tak gitu?


Satu hari nanti, mungkinkan ada blog peribadi yang menggunakan M.Nasir sebagai design? Woh, saya akan kagumm...
(blog kamu tak kira sebab ianya blog info M.Nasir ehehehhe)

dex said...

cool layout. saya suka la. sangat suka-ria. hehe

azyze said...

dex:
tengkyu tengkyu. tengkyu juga kepada pendesigner yang menzahrkan idea yang bersarang dalam kepala hotak aku menjadi realiti.

spermajalang said...

roxy: hahahahaha.. sila bukak fb utk melihat komen... =P

roxychick said...

eleh.. eksyen. hmmph.. =p

My name starts with M said...

perghhhhhhhh skin baru ada beatlessssss mana aciiiiiiiiiiiii!!!

*cemburu tahun 2010*
:P

azyze said...

m:
ehehhheh. aku nantikan juga pendapat Milah since dia pun peminat tegar kan :)

jamilah said...

Wohohooo!!!! Ini super cool bebeh!!
Syabas 'John'. *peluks*
Inilah yg kita mahukan! Kau mmg idola aku.

And in the end, the love you take is equal to the love you make...

azyze said...

milah:
eh takpe takpe. john tu ko boleh ambik. aku lebih Paul, suara dia lebih masyuk.