Pages

gile Random #13

Monday, December 21, 2009


Berkasut kanvas selalu buat saya rasa lepak, rileks dan bersikap 'apa-apalah beb'.
Lebih lepak dan rileks kerana saya boleh pakai tiap-tiap hari ke pejabat.
Jeles tak?


(kasut tumit tinggi hanya dapat memandang dengan perasaan sentap)

6 comments:

Amer. said...

Biar betul kamu sesimple ini?

Kalau betul, bertambah eager lah saya nak lihat kamuu! Hahaha.

azyze gomez said...

betul beb, betul.
tu kaki saya tu...

tapi tak payah lah eager sangat, saya tak lah sebest mana... :)

school of thoughts said...

eli best. dia simple. dan sweet macam maple syrup. hheheheh... dan ye, i ols jeles dengan statemen buleh berkasual ke pejabat... kalau aku leh pakai jeans dengan tshirt ke ofis... mungkin semangat keje makin tinggi...

mizzyN said...

gile jeles.

jangan lupa seluar oren! dalam hati je kali nie.

azyze said...

mzzy:
seluar oren sudah lama pencen. dah jadi seluar tidur je babe eheheh :)

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛