Pages

kebodohan melanda

Friday, July 24, 2009

saya dengan bijaksananya telah terjahanamkan kod html blog saya dan sekarang layout blog saya telah jahanam.

Disaat ini saya sangat marahkan diri saya dan saya rasa seperti mahu melempang diri sendiri sehingga koma.

Opps, koma-koma sensitif sekarang.

Sementara saya mendapatkan kembali kewarasan saya dan berusaha keras membuat layout blog bar, anda sabar dahulu dengan layout simple ini ya. Links pun saya malas nak update kerana saya harap skin ini untuk sementara sahaja. 

Oh, 
ayuh sunyi sejenak dan berkabung buat layout kaset John Lennon tersebut.
Selamat tinggal Azyze ver3.0.


10 comments:

roxychick said...

oh.. apakahhhhhh...?

ok. ok. marilah sama2 berkabung.

*masih cuba menyesuaikan diri..*

azyze gomez said...

*menangis di bahu*

thanks Roxy.....

Saudagar Mimpi ... said...

Huhuhu..Awat jadi lagu ni. Tak de lagi gambar kaset John Lennon...miss that!
Hang tak buat back up ke sebelum usik2 templated tu?

Tapi tak pe eh...sekarang org pakai ipod jerk mana main kaset2 ni........

azyze gomez said...

dah back up dah, tapi bila bukak tu, dok error html saja. sakit hati betoi.

sebab sekarang orang pakai ipod lah maka sentimental banner lama tu....

ish sedihnya.... tapi saudagar teruskan menjenguk jika ada masa ya :)

Cik Puan Muda Stress said...

alah, yo yo aku komen kat atas ingatkan kau sengaja tukar layout.

hahaha. chill babe.

Amirul Rezza said...

Hehe. Kadang-kadang sebab inilah saya tukar blog..

azyze gomez said...

CPMS:
tengah cuba chill lah ni.

Amer:
saya oldskool lah Amer, kalau dah itu, nak yang ituuuuuuuu je. Ade gak terasa kononnya nak tukar layout baru, tu agaknya skin lama kecik ati kot, terus menjahanamkan diri.

My name starts with M said...

eh. lama sgt ke aku tak bukak blog kwn2. ko org kedua tukar skin. aku terkejut 2 kali arini. kenapakah??

jamilah said...

ellyyyyyy!!! aku kecewa... tiba2 beatles theme dah hilang!

azyze gomez said...

ye jamilah,
aku pun turut meratap hiba jugak. ntah cemana la boleh hilang. stress aku, stress!

nanti la, once aku dah ada masa, aku akan buat comeback yang dasyat dengan skin yang lebih ajaib dari dulu huhahahah :)