Pages

Gile Random #1

Wednesday, May 13, 2009

Perkenalkan, kategori posting baru - Gile Random.
Jika posting bertajuk Edisi Kenangan Silam adalah keratan perbualan rawak yang pernah terjadi pada saya di masa lalu, Gile Random adalah posting sekeping gambar yang diambil secara rawak dan dipilih secara rawak untuk timbul di blog ini pada hari-hari rawak dengan tema yang rawak yang sememangnya membuat anda terfikir 'gilllleeee random posting dia ni dowh!'.

Hey Zeek, aku kata rawak lah, bukan rabak.
You too, Pah!

Anyway,
ini dia Gile Random #1.


Kerusi tertambat dalam ketenangan
di tepi tangga pasar penjaja
Seksyen 14, Petaling Jaya.



15 comments:

roxychick said...
This comment has been removed by the author.
roxychick said...

aku nampak macam ko tulis:

Jika posting bertajuk Edisi Kenangan Silam adalah keratan perbualan rawk yang pernah terjadi pada saya di masa lalu, Gile Random adalah posting sekeping gambar yang diambil secara rawk dan dipilih secara rawak untuk timbul di blog ini pada hari-hari rawk dengan tema yang rawk yang sememangnya membuat anda terfikir 'gilllleeee random posting dia ni dowh!'.

nampak macam je.

er. now that you've mentioned it, apa yg rabak tu babe?

heh.

Cik Puan Muda Stress said...

gila random tetiba aku ngan che pah kena tuduh. aku pun nak buat edisi sama la.

kau tengok lah nanti aku upload.

Amers. said...

Hehe. Tak lama jadi photoblog juga.

azyze gomez said...

Roxy aka Pah:
Ko ni, jangan lah pecahkan identiti rahsia aku iaitu aku seorang yang rawk. Segan lah I.

CPMS:
I only menyebut apa yang terbuku di hati u bila u baca.
I kan mind reader....

Amer:
Darah ini sudah likat dengan bahasa & abjad, mana mungkin mencair untuk photoblog ahahahah.

Sekali sekala gua kasi break lah kat lu orang, asyik baca bebelan gua je. LU orang kasi layan 'warna-warni bebelan' dunia pula ahahahah :)

mizzyN said...

ada idea gak nak buat camnie tapi sbb ko dah buat maka aku carik idea lain a.

azyze gomez said...

nadh:
loh. aku tatau pun. sori ek aku buat dulu sebab sape cepat dia dapat ahah.

Ko boleh buat 'hari ini dalam hidup mizzyn'....

roxychick said...

ely adalah seorang mind reader yg menakutkan, some may say.

tapi, sampai ke sudah dia takleh baca mind aku.

sebab great minds think alike je yg betul.

azyze gomez said...

pegedaaahhhhhhhhhhhhh

bukan ke i baca your mind about the Doncha thingy?
Hah? hah? hah?

roxychick said...

what the...?
sudahlaa.. pegi la balikkk!

*aku bukak cite kat blog aku kang.. haaa..*

Cik Puan Muda Stress said...

hahahaha

aku suka bila kawan2 berantakan dan bertikam-tikaman. bolehla aku jadi batu api.

psssttt che pah. apa lagi, pegi la pecah lobang.

roxychick said...

huih. dengan pantas ko eh cpms..

azyze gomez said...

roxy & CPMS:
i tak sangka posting yang sebegini simple pun boleh jadi tempat plotting konspirasi segala.

Akak bangga, uol! *sob sob*

roxychick said...

weh. ada orang tiru ko la.. buat gile random gak.. hahahaa..

mizzyN said...

good idea azyze, nanti aku usahakan.