Pages

Trivia yang takde kegunaan

Wednesday, April 15, 2009

Oh, sungguh tidak ada masa untuk memblog. 
Ini baru betul-betul tak konsisten.

Sementara saya menyiapkan kerja yang berlungguk dan cari idea untuk blog, 
apa kata kamu jawab soalan saya ini:

Dalam banyak-banyak roti, roti apa yang paling kuat semangat sekali?


Jawapannya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Daa!

.

11 comments:

roxychick said...

ingatkan murtaza.

bukan ke?

mizzy N said...

murtabah zindege ko na pyarr hai.

Cik Puan Muda Stress said...

roti PISANG aaaaa

apadaaaa

*cuba pikir.

jamilah said...

lawak seyh!! beria aku teka
LOL

Uncle Lee said...

Hello Azyze, if there is one thing I miss, its murtabah, lots of onions.
Hmmm, can imagine the lovely goreng, sizzling aroma here, ha ha.
Have a pleasant weekend, Lee.

Pyanhabib said...

mamak pentibai roti betul-betul murTABAH!

azyze gomez said...

roxychick:
murtaza????
nanti i bagitau dia baru you tau!

Mizzy n:
kya hua hindustani he?
hihihiihi!

Cik PMS:
ape plak... roti pisang adalah roti pling berhati-hati. Sebab tanak pisang berbuah dua kali. Apparaaa....

Jamilah:
Tahniah kerana mencuba hehe. Aku memang selalu suka tangkap gambar benda-benda macam ni. Bila stress je, tengok these things mesti gelak :)

Uncle Lee:
I think the correct spelling for this is MURTABAK, with a 'K' instead of 'H". I enjoy eating it best with the 'red pickled onion sauce' they serve murtabak wirh. Recently, I found that mamak stalls would also include mint sauce (the mamak version of it lah) with your murtabak.

If you come back to KL, just give me a holler. We can go have murtabak together :)

Pyan Habib:
Dan orang yang ditibai rotinya oleh kengkawan yang pandai makan tapi tidak pandai bayar akan berkata "memang mughallazah!"

Amers. said...

murtabah.

haha.

kamu sekarang ini penuh dengan trivia dan teka-teki kan? hehe.

mizzy N Naderiey said...

azyze is like a book of trivia amers.

Ariff Dean said...

aku suka makan murtabak, tp tak pernah pon rasa kuat semangat
kena cari kedai ni, nak makan murtabah

azyze gomez said...

Dean:
murtabak time bulan puasa pergghhhh....