Pages

Panas, panas! bakal penggugur jantung terbaru!

Wednesday, March 18, 2009




Ni diaaa.... gambar Ahmad Rifa'ie Zidane yang terbaru. 
Saya tak nak letak Rifa'ie atau Ahmad atau Zidane sebab saya pun tak pasti apa nama panggilan si kecil ni. Eja penuh je lah ek. Afdal sket :)

(Thanks to mommy Hanim for the mms!)

Lepas ini saya mahu cari gambar anak-anak PR03-03 lah dan kumpul buat mini katalog. Mesti seronok! Let me see, Tini's, Shelli's, Eva's, Aida's, Hanim's, Mai's, Hanis'... anak-anak Kak Ha ada peluang ke nak dapat ah? 

7 comments:

Ariff Dean said...

comel2

katya said...

comel! :D

azyze gomez said...

ariff & radz:
Kannn!!!

Amer Rezza. said...

ini siapa?

ada kaitan antara kamu dengan mikael?

hahaha.

azyze gomez said...

ini anak kawan saya,

dan oh, tidak ada kena mengena dengan Mikael si cosmic pancake tu!

(i know you meant him, kan? hehe)

school of thoughts said...

nak buat katalog mini? mintak je dgn ummi aryssa ni... i ols ok jer...

azyze gomez said...

aida:
okeh, ko jadik balik bendahari, tapi kali ni bendahari simpan arkib family chart group kita... eh, tu bukan kerja secretary ke heheheh :)