Pages

crap semuanya, crap!

Thursday, January 15, 2009

Saya mahu berterima kasih kepada kamu semua.

Terima kasih kerana menghapuskan benda alah di bawah ini dari muka dunia, atau setidaknya melumpuhkan penjualannya di seluruh dunia. 


Kerana anda, kawan yang ke luar negara atau cuti-cuti Malaysia balik dengan key chain yang walaupun lame dan tak punya fungsi (how many keychains yang kita perlu dalam hidup?),ia  tidaklah se cheap-ass bangang macam versi plastik zaman awal 90-an ini. 

Terima kasih. 
Sila berikan tepukan pada diri sendiri!

10 comments:

mizzy N said...

uwaa, nasib baik aku dah tak dapat benda nie. Last aku nampak pun sebab dia dipasang kepada kunci bilik meeting. oh sangat tak de effort nak bagi suubenier.

azyze gomez said...

betul, betul!

ko bayangkan kalau sekarang ada lagi, silap2 diorang beli but stok, pastu bila pegimelancong je, tulis sendiri guna pen permanent.

seram dowh.

memanglah it's the thought that counts, tapi kalau dah hadiah 'thoughtless'? peh.

4u2wonder said...

wher can i get 1 nowadays, eh?? nak simpan.. buat momento. hehhehe

sket2 patah...

azyze gomez said...

no eze, noooooo!!!!!!

My name starts with M said...

oh my god sungguh 80s! rasanya dulu suka gantung banyak2 bende ni kat beg sekolah.

Sape ada byk kat beg, dia yg paling cool. haha

school of thoughts said...

eheks. yup. terkadang, bila gi jalan memana, nak bagi keychain, rasa mcm tak best langsung. i mean, leh je kira kirim kat org then claim kita yggi tempat tuh. The best gift is: YOUR PERSONAL PIX KAT TEMPAT YG KORANG GI TU. Betul tak? ala, print je sekeping kat kawan kita, then bagi dengan tulisan di blkg: Dear Ely, Ni gambor aku di depan kerbau masa aku naik kete kerbau kat melaka...

huhu.

Cik Puan Muda Stress said...

kalau amik beg sekolah zaman 90-an aku, ada banyak benda ni tergantung, dlam pelbagai warna! fashionable kan aku masa tuh? perghhhh.

azyze gomez said...

Mas:
i can recall zaman tu.maybe pasal ringan kot so orang tak kesah nak sangkut lapan belas ketul pun kat bag.
Ko masih pakai lagi kan? kan? kan? hahahah

Aida:
idea yang baru, aku taknah terpikir la pulak hahaha. tapi kalau fotogenik macam ko boleh a bagi gambar, kalau macam aku ni, bukak2 sampul orang terus muntah hahaah

Zeek:
dulu tu kira abes baik la tuh. ko boleh jumpa Mas borak2 pasal bende alah plastik tu. Nasib baik aku tak jadi fashion victim tu haahah :p

My name starts with M said...

ely, sudah la! tak mengaku jadi mangsa fesyen kononnnnnnnn!!! :P

aku pakai lagi. tapi up la sikit. badge beatles melah belikan kat UK :P

azyze gomez said...

mas:
alah, button badges aku kena mengaku masih lagi ade kat pakaian / certain bags. yang tu memang tak boleh lari la, kita kan 80s baby :)