Pages

Semakin hampir dengan penghujungnya... atu mungkin permulaan?

Tuesday, December 30, 2008

Seperti gelung Mobius, hidup kita berputar tanpa henti, tapi ia punya lebih banyak lekuk
 dan tekstur dari, well, tayar mungkin?



Lagi 2 hari kita masuk tahun baru 2009 mengikut kalendar Kristian yang sudah diadaptasi jadi kalendar sejagat. 

Semalam kita sudahpun masuk tahun baru dalam kalendar Islam. 

Saya tertanya, ini maknanya kita semakin hampir ke satu penghujung, atau kita sebenarnya sedang hampir dengan satu permulaan bagi kembara terhebat hidup kita?

Saya harap ia yang nombor dua itu.


Eh, baru tersedar, tahun ini saya tak buat rebiu album / lagu langsung kan?
Hmm... nak buat lah. Tunggu ya.  



6 comments:

Amer said...

azyze, check this out.

http://new.music.yahoo.com/blogs/getback/53773/singers-who-cant-sing/

heh. no komen.

Cik Puan Muda Stress said...

babe,

jom pegi minum kopi dan buat review benda2 fakap sepanjang 2008? bawak la che pah sekali. ada bahan gelak aku.

harharhar.

roxychick said...

kesian ai.
jadik bahan gelak cpms je rupanya...

uhuk.

=p

azyze gomez said...

jom!
aku on je, tapi Pah yang selalu takleh.

Cik Puan Muda Stress said...

hahahha.

kak pah sentapz tahap genjatan senjata ke kak pah?

ilek ler. phewiiittt.

roxychick said...

takde la smp gencatan senjata.

tgh rilek la ni. kat komplek.

jom laa.. aku bolehkan jugak. bwk zaes pon takpe.