Pages

ah sementara itu

Wednesday, December 10, 2008

Nanti.
Sementara kamu semua pikir-pikirkan jawapan kepada soalan di bawah tadi, saya mahu tanya sikit.

Apa pendapat kamu kalau saya mahu pasang lagu di blog ini? 
Sebelum ini pernah buat, tapi berkurun lalu lah. 
Kemudian saya buangkan sebab benci reaksi terkejut lagu tetiba muncul bila sekali-sekala buka blog sendiri. Tambah pula jika lagu ganggu iTunes yang sudah sedia terpasang.

Tapi semenjak dua menjak ini saya rasa macam mahu pula. 
Mahu kongsi lagu (satu lagu sahaja) penenang jiwa gitu.

Kamu rasa:
Pilihan 1 - 
Ely patut bubuh lagu untuk menyerlahkan personaliti beliau. Lagipun blognya terlalu poyo dan suram. Ada muzik baru best, kasi feel pada tulisan dia.

atau

Pilihan 2 - 
Chait, jangan bubuh muzik lah. Aku paling benci kalau ada  muzik pop-up masa aku tengah layari blog orang. Habislah keganasan Emo-Metal aku kalau tiba-tiba keluar lagu jazz dari laptop aku!


Silalah bantu saya. Pandangan anda amat saya hargai dan akan disalurkan ke badan-badan bukan kebajikan yang memerlukan. 

6 comments:

roxychick said...

pilihan 2. period.

Amer said...

pilihan 2. past experience too.

knini said...

tp bg aku aku suke ad lagu..xtaw nape tp aku suke...huuu

Cik Puan Muda Stress said...

pilihan : 2

nyemak siutttt.

lagipun buat lambat load je. and the terkejut thing satu lagi. tak payah la babe..

My name starts with M said...

aku tak suka masuk blog ada music.
tapi aku teringin nak letak lagu kat blog sendiri, so i just did it :P

azyze gomez said...

Roxy:
Tak. Tak period. Ceri beri je. Muahahahahah!
(okeh, noted)


Amer:
oraito. Thanks for your comment.

Knini:
I guess tu preference masing-masing lah kan... tengkyu untuk pendapat kamu :)

Cik PMS:
hahaha
Kalau aku bubuh lagu avenged sevenfold mesti ko suka kan kan kan??

Cik M;
takpe, lagu ko sungguh tenang jadik aku tadek masalah kalau dia auto play pun. :)