Pages

Selamat tinggal cintaku

Thursday, November 13, 2008

Minggu ini minggu bersedih.

Selamat tinggal cinta halwa telingaku. 

Terima kasih kerana sudi jadi peneman saya. Terima kasih kerana buat saya ketawa terbahak-bahak tanpa pikirkan apa orang kata.

Terima kasih kerana membuka mata saya kepada pelbagai perkataan inggeris yang ajaib, dan membuktikan pada saya bahawa komedi dan penggunaan bahasa yang luas sebenarnya boleh jalan seiring. 

Terima kasih kerana menyentuh hati saya. 

Saya akan kenang sampai bila-bila, memori indah bila kamu buat hati saya berbunga.

Selamat tinggal The Russell Brand Show @ BBC Radio 2.




Selamat tinggal abang Russell si rambut semak mata memukau otak geliga.
Selamat tinggal Jingle Race Wars (establishing good jingles), Nannecdote, Sounds Nice Is Nasty dan GAY!.
Selamat tinggal Matt Morgan, Mr. Gee dan Noel Gallagher. 

Russell & Matt ketika bersiaran dari van aiskrim di Blackpool


Terima kasih cintaku.

Selamat bersemadi dalam perpustakaan iTunes saya. Kamu akan jadi lagenda yang bakal saya ulang-ulang sampai lebam tapi tetap suka. 
 
Saya tunggu kamu jadi adik Jack Sparrow, betul, saya tunggu.

Hingga nanti, cintaku...

5 comments:

roxychick said...

alahai.. there goes..
err.. betul ke dia akan jd adik abg sparrow uols? eee.. sama laaaa dorg!

My name starts with M said...

lately ni Ely jiwang lah... :)

azyze gomez said...

roxy:
dengarnya it's a strong fight between dia ngan saha baron cohen. sasha pun cool gak, tapi i think russell lebih kena ngan watak tu kot, pasal dia real life pun dah macam pirate sexy dah, hehe.

tapi aku berkabung sedih la untuk kematian podcast dia.
sobsob!

cik m:
ye ke jiwang? jiwang ala sofaz ke, ala2 kumpulan olan?
heheehehe

Cik Puan Muda Stress said...

he's miss portman's man, no?

azyze gomez said...

hish, chooyyy!!!
(eh, aku suka Cik Portman, tapi aku choy kan aje sesape yang dating ngan Russ, heheh)

he's a brit comedian (emphasize on the Brit part pasal most americans dn't get Brit humour) lah sayang, Cik Portman kan pelakon ala ilmiah gitu. I don't think they have ever had a serious encounter, much less dated (setau aku lah).