Pages

"Geget. Geget. Geget!" kata Abu

Wednesday, October 15, 2008

Suatu masa dahulu, Kak Kylie pernah berambut kepul asap
 dan gemar menyanyi lagu tentang keretapi


La ni, tu diiaaaa Kak Kylie....
tok Imam tengok pun dup-dap ni!


Sekarang saya sudah faham mengapa orang lelaki geram sangat tengok Kylie Minogue.

Walaupun suara dia sengau nak mampus.
Walaupun terlalu jelas dia mempergunakan elemen seks untuk menjual albumnya.
Walaupun konsert live tetapi masih miming.
Walaupun di kebanyakan album, anda tak dengar pun liriknya sebab terlalu banyak unsur mengerang atau mumbling
Walaupun selalunya kita tak dengar suara betul, tapi synthesizer yang berbunyi seakan dia menyanyi. 
Walaupun suatu masa dahulu dia berambut poodle dan bergigi arnab.


Sebab semalam, saya tengok kembali klip video Chocolate dia
dan saya pun geram juga.

Hayoh. 

6 comments:

roxychick said...

"... saya pun geram juga."

apakah...? les sungguh ok.

azyze gomez said...

bukan geram ittew..


kita tak boleh menafikan kecantikan yang ujud.... kan...

Cik Puan Muda Stress said...

kalau dah teteks terbonjols macam tu, aku pun rasa macam nak jilat.

roxychick said...

arkk!?

haiyoh.. aku doakan ko cepat2 nikah cpms...












haiyoh.

Cik Puan Muda Stress said...

pompuan ngan pompuan mana boleh kawen. apa daa..

roxychick said...

erk!?


err.. takpelah..