Pages

Watching and being awed

Tuesday, January 29, 2008

Saya sedang menonton rancangan temubual pengacara fevret saya, Jonathan Ross bila Jerry Seinfeld mengatakan sesuatu yang membuat saya tersentak seketika:

"I am a left handed and, well, you know, as how most comedians are left handed..."

Woh!!

Sekarang saya tahu kenapa saya kelakar sangat!!!

Whoa...

*sambil tengok tangan kiri yang sedangn menulis*

11 comments:

Tini said...

Afai left-handed gak, tapi kelebihan tangannya hanya utk memancing sajer nuks! :)

azyze gomez said...

Eh, boleh tahan jugak lawak Afai tu... lawak anak tok batin pakai bunga rafflesia kat kepala tu best ape...

huhuhu

(sebenarnya post ni bukan post pengakuan, post ni post buat lawak, ini. Heheh)

My name starts with M said...

yes anda berjaya!
aku tergelak baca pengakuan kau hahahhaha

:))

:))

azyze gomez said...

Hahah Mas,
bile aku tengok icon gelak besar kau tu, aku teringat benda lain.

Dagu berlemak.


Hahahahah!

bailey said...

i have a lefthanded friend but she is so fucking egotistical. mind my language.

sometimes she annoys me. urgh.

dia je. tp kwn2 lefthanded aku yg lain sume ala2 badut. ha ha.

azyze gomez said...

egoistikal tapi kelakar (sarkastik)? atau egoistikal sakit otak?

p/s: aku bukan badut hahaha

bailey said...

egois sakit otak.

i mean kelakar tahap gaban. bkn badut btl2. :P

My name starts with M said...

see! you are funny! dagu belemak plakkkk hahahhaha

:D)

Anonymous said...

hahahahhahahahah.....
i dah agak dah....mmg klaka....
man kidal rupanye!

peminat besar,
(cuba teka sapa???hahah)

Cik Puan Muda Stress said...

i'm no lefty.
but i aspire to be.

boleh?

azyze gomez said...

anon:
i tau, i tau! ini adalah budak yang menjadi sumber inspirasi filem tamil terhebat bulan Disember 2007 kan kan kan?


Cik PMS:
boleh ajos. i pun banyak aspiration jugak.
aspire jadi penawar barangan terhebat di PS. dan menjadi seperti stacey kent. dan mendizain baju sendiri ala kimora lee. dan naik roket gi angkasa. dan kahwin.