Pages

ayah dan ibulah mesti dihormati

Wednesday, December 19, 2007

Saya tak pernah tengok iklan Murai Petronas itu sebenarnya.
Budak-budak ofis semuanya tak percaya. Mustahil lah you tak pernah tengok iklan tu, kata mereka.
Memang tak pernah pun sebab saya jarang sekali menonton TV. Kalau sempat pun adik-adik mesti sibuk melayan ASTRO.

iba-tiba tadi saya teringatkan iklan murai yang heboh diperkatakan oleh rakan-rakan.
Ape yang best sangat? BIla tanya, mereka cuma kata "Bapak dia tanya pasal burung murai tu ulang-ulang tapi dia marah. Masa dia tanya bapak dia bapak dia tak marah. Sedih tau."

Sedih abende pulak?
Tak faham la.
Jadi saya buka youtube dan tonton.

Ya, saya bajet adalah mungkin tergerak hati atau rasa sayu (sebab iklan petronas selalunya begitu).
Tapi...

Bila mula saja lagu Allahyarham Sudirman - damn, aku memang leceh sikit bila ada lagu ni. Ada potensi nak mena-
Terus menangis.

Ini bukan menangis sikit sikit ye, ini menangis terpaksa cari tisu.

Hidung dan muka terus rasa sangat panas.
Macam bila kita sedih dan menangis secara terkejut, peredaran darah serata berlumba ke kepala.


soh soh *bunyi seh hinguih*

Sayangilah ibu bapa anda. <-- mesej ini untuk diri sendiri juga.

5 comments:

Bailey said...

ayah dan ibu...ayah dan ibu...
itulah permulaan kami.

:P

adam said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

azyze gomez said...

Bailey:
sing along now...

Adam:
Ahahahaha... bila pulak aku jumpa hang kat erpot? Huih haha...

tini said...

Nuks, org tgk iklan tu masa nak raya aidilfitri.. ko nak raya krismas tu..hohohohoho..

azyze gomez said...

heheh krismas buka aku, itu ameer joshua.

hahaha


slamat tahun baru beb!