Pages

Lagus lagusan

Thursday, October 04, 2007

Ah, siapa mungkin percaya, tapi saya rupanya ada persamaan dengan Kelly Clarkson!
Dari 10 lagu kegemaran dalam iTunes Playlistnya, 7 adalah antara lagu yang saya minati juga!

Why - Annie Lennox
Eat The Rich - Aerosmith
I never loved a man (The Way I Love You) - Aretha Franklin
Perfect -Alanis Morissette
I used to love him - Lauryn Hill
Sunday Morning - No Doubt
Walk On - U2



Dari tengahari yang malas sambil melayari senarai lagu selebriti lain, saya berjaya mengetahui satu lagi benda tentang diri saya sendiri.

Anda tau antara artis pujaan saya dari barat - Drew Barrymore, Jim Carrey, Rufus Wainwright, John Cusack, Jack Black - tak ada satu persamaan langsung dengan citarasa muzik saya. Langsung.

Saya macam "Oh, come on, aku dengar muzik kau dan aku juga suka lakonan kau, mesti ada sekurang-kurangnya satu benda yang mungkin buat kita serupa!" Tapi hampeh. Satu pun tak ada.


Shows how much we think we know people, eh?

2 comments:

Bailey said...

hey gurl. how r u? aku ala2 nk tmuntah dok kat ofis ni ha.

i never know what my fav actors's (jason isaacs and sean penn) fav music.

azyze gomez said...

same ol, same ol.

nampaknya macam tak dapat saja kita berbuka sama tahun ni. aku swamped with work, minggu ini mungkin terpaksa tidur di ofice untuk selesaikan kerja sebelum cuti raya.