Pages

one ring to rule them all

Wednesday, June 27, 2007

Selepas syarikat membawa kami makan-makan sempena ucap selamat tinggal rakan-rakan yang diVSS, saya, boss saya dan senior saya singgah ke Giant Kelana Jaya.
Kata sandra dia nak beli cincin stainless steel yang diidamnya. Memang dia berkenan sangat dengan cincin di salah satu kedai di situ, jadi alang-alang kami lalu di situ...

Tak sangka pula Kak Feeza suruh saya pilih satu untuk diri saya. Katanya kami bertiga akan beli seorang satu. Tanda persahabatan kami. These three rings = three gila copywriters, kata Sandra.

Ya, saya akan merindui mereka. Benar-benar merindui mereka kelak...

Terima kasih banyak untuk segalanya yang kalian beri pada saya. Saya takkan lupa. Akan saya semat dekat di hati. Thanks guys. 2 days to go and I already feel so lonely....

:'(




.

4 comments:

Frances said...

i know how u feel.

azyze gomez said...

;(

kadang-kadang tengah buat kerja tetiba keluar lagu kisah klasik untuk masa depan or that's what friends are for, tak apsal2 air mata aku emleleh.

hayo susah la kalau macam ni slalu...
nasib baik boleh cover kengkonon selsema. thank you sinus.

Lynn said...

Well written article.

azyze gomez said...

lynn:
???